Subject: RE: 20241128_EER2498UAS_ 22JAN-6FEB2025_2.BDE
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 13:14:20 +0200

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, December 2, 2024 1:02 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: 20241128_EER2498UAS_ 22JAN-6FEB2025_2.BDE

Tere

Palume kooskõlastust.

Parimaga

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 29, 2024 9:45 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20241128_EERxxxxUAS_ 22JAN-6FEB2025_2.BDE

Tere

Kuna ala koordinaadid ning külgpiirid ei muutu (muutub vaid ülapiir), võib
kasutada varasemat tunnust. Ridaliga kooskõlastada ei ole vaja.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 28, 2024 12:45 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Eve Härm
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: 20241128_EERxxxxUAS_ 22JAN-6FEB2025_2.BDE

Tere

Palume tunnust alale:

A)EETT B)2501220700 C)2502061500

D)JAN 22 23 27-29 0700-1500, 30 0700-2200, FEB 04-06 0700-1500

E) TEMPO RESTRICTED AREA EERxxxxUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED

AIRCRAFT ACTIVITY WI 8KM RADIUS CENTRED ON 574802N0265434E. PERMISSION FOR
ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +3725546558.

F)SFC G)6300FT AMSL

Sama ala on varasemalt kasutusel olnud kuni 6000jalga merepinnast.
Tunnusega EER2498UAS.

Kas meil oleks tarvis kooskõlastada ka Ridaliga, kui neil ala aktiivsuse
ajal hooaega tegelikult pole?

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.